top of page
chalk cover.jpg

barn m. voksen

De to første lørdage i måneden

 kl 10-12:30 (drop ind)

​

Pris: 100,-(for begge)

We get it! Det kan være svært at finde ud af hvordan man aktiverer de mindste (5-10) - vi har løsningen - her er hyg&byg hver lørdag 10-13! (drop-in)

​

Vi har maling, karton, dimser og dutter. Hvis I ikke lige har ideen, så har vi masser! Vi har brug for barnets kløgtige hjerne og fars skills!

tilmelding

Tusinde tak - du modtager en mail fra mail@hege.dk indenfor et par timer!

Din tilmelding er gyldig når du har betalt. Du kan betale på dagen, men så er du ikke sikret din plads.

Vi arbejder på en online betalingsløsning. Indtil kan du betale på følgende to måder:
 

Bankoverførsel: 

reg: 0755   konto: 3234104968

​

Mobile pay: 

61 71 81 20 

(Hege Dalsgaard)

​

​

Husk at angive dit navn og hold.

​

​

bookingpolitik/bestillingsside

Booking- og Deltagelsespolitik for Kunstkompas

​

1. Bookingmuligheder og betaling:

Studerende kan vælge at booke enten korte kurser eller tilmelde sig for hele sæsonen. Alle bookinger skal fuldføres via vores online system. Fuld betaling kræves for at sikre sig plads. Alternativt kan der betales ved ankomst.

 

2. Afbestillings- og refusionspolitik:

Studerende kan afbestille deres booking op til 14 dage før kursusstartdatoen for en fuld refusion, minus et 50 kroner i administrationsgebyr. Afbestillinger foretaget efter denne periode vil ikke være berettiget til en refusion. Særlige hensyn vil blive taget fra sag til sag for ekstraordinære omstændigheder såsom sygdom eller familie nødsituation.

 

3. Fravær og erstatningsklasser:

Vi forstår, at fravær kan forekomme. Venligst meddel skolen mindst inden kl. 10 samme dag i forvejen, hvis du er forhindret i at deltage. Erstatningsklasser tilbydes baseret på tilgængelighed og skal afsluttes inden for sæsonen. Der er ingen refusion for missede klasser.

 

4. Særlige hensyn:

Vores skole er dedikeret til inklusivitet og tilbyder tilpasninger for studerende med sygdomme eller handicap. Venligst kontakt os på her for at drøfte dine behov og eventuel nødvendig dokumentation for at støtte din anmodning om tilpasninger.

 

5. Sundheds- og sikkerhedsprotokoller:

For at sikre sikkerheden og velværet i vores fællesskab, bedes studerende, der føler sig syge eller har været udsat for smitsomme sygdomme, blive hjemme. Skolen følger Vejle kommunes sundhedsretningslinjer for at opretholde et sikkert læringsmiljø.

 

6. Lærerfraværspolitik:

I det sjældne tilfælde, at en lærer er syg og ude af stand til at gennemføre en session, vil vi stræbe efter at finde en kvalificeret erstatningslærer for at sikre kontinuitet. Hvis det ikke er muligt at finde en erstatning, vil den missede klasse enten blive omplanlagt eller, hvis det ikke er muligt, refunderet.

 

7. Ændringer i kursusplanen:

Vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i kursusplanen, og aflyse arrangementer med for få tilmeldinger. Eventuelle ændringer vil blive kommunikeret til tilmeldte studerende så tidligt som muligt. Studerende, der påvirkes af en aflyst klasse, vil blive tilbudt en erstatningsklasse eller en refusion.

 

Sikkerhed og Tillid:

Vores skole forpligter sig til at skabe et sikkert og trygt miljø for alle vores elever. Som en del af denne forpligtelse sikrer vi, at alle vores undervisere og medarbejdere har en aktuel børneattest. Støttemedlemskab refunderes ikke.

bottom of page